Shop Mobile More Submit  Join Login
Ultimate Derpjitzu by Lincelot1 Ultimate Derpjitzu by Lincelot1
:iconjulienderpplz:
Add a Comment:
 
:iconicejuliet314:
icejuliet314 Featured By Owner May 10, 2015
XD OMG LOL
Reply
:iconsuperpuffygamer:
SuperPuffyGamer Featured By Owner May 8, 2015  New member
Herp A Derp Chica derp Derp Meow Bonnie derp WOOOOO Bumper Cars! (Bonnie Chat Icon) Freddy derp :iconmnrderpplz: 
Reply
:iconrobinthepegasus:
Robinthepegasus Featured By Owner May 5, 2015  New member
DERPY IS THE MASTER Derpy Hooves EqG (angry) plz
Reply
:iconiceyflower:
Iceyflower Featured By Owner Mar 18, 2015
Look at Lloyds new girlfriend!! <3<3<3   Derpy 
Reply
:iconmeowkitty321:
Meowkitty321 Featured By Owner Feb 28, 2015  Hobbyist Filmographer
F2U Derpy Bleh Squishy Derpy Icon derpy is like marry me now lloyd
Reply
:iconiceyflower:
Iceyflower Featured By Owner Feb 21, 2015
Oh good for you Lloyd wonder what would happen if your friends saw you in Derp mode!
Reply
:iconzeichnung-lara:
Zeichnung-Lara Featured By Owner Feb 8, 2015
Go marry derpy c: LOL
Reply
:iconhelps2:
helps2 Featured By Owner Jan 26, 2015  Student General Artist
:iconderpyhoovesplz:
Reply
:iconhelps2:
helps2 Featured By Owner Jan 26, 2015  Student General Artist
:iconderpyplz:
Reply
:iconsweetiedroid:
SweetieDroid Featured By Owner Jan 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
The ultimate derpjitzu master is :iconderpyhoovesplz:Derpy Emoticon Squishy Derpy Icon Derpy Clapping Pony Icon Derpy Clapping Icon Code name: Muffin? blushy pony Derpy Hooves 
Reply
:iconzanetitanium:
ZaneTitanium Featured By Owner Jan 6, 2015  Student Traditional Artist
ima girl btw
Reply
:iconzanetitanium:
ZaneTitanium Featured By Owner Jan 6, 2015  Student Traditional Artist
ssooooooooooooooooooooooooooo  wiiiiiiieeeeeeeeeeeerrrrrddddddddddddd
Reply
:iconmaya-ahmed:
maya-ahmed Featured By Owner Jan 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
like derpy in mlp fimDerpy Clapping Pony Icon Derpy Clapping Icon derpy hooves icon Derpy Emoticon Derpy Squishy Derpy Icon 
Reply
:iconlloydmontgomery:
LloydMontgomery Featured By Owner Dec 21, 2014
This is photoshop!
Reply
:iconartemasfrost:
Artemasfrost Featured By Owner Nov 27, 2014  Student Digital Artist
This
Is destiny
Reply
:iconponygirl21:
ponygirl21 Featured By Owner Oct 30, 2014
my little ninjago Derpy Clapping Icon Squishy Derpy Icon 
Reply
:iconsweetiedroid:
SweetieDroid Featured By Owner Jan 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG dat's my old doodle club username! :)
Reply
:iconponygirl21:
ponygirl21 Featured By Owner Jan 20, 2015
it was
Reply
:iconsweetiedroid:
SweetieDroid Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah,but I changed it
Reply
:iconponygirl21:
ponygirl21 Featured By Owner Jan 20, 2015
why 
Reply
:iconsweetiedroid:
SweetieDroid Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
I dunno
Reply
:iconponygirl21:
ponygirl21 Featured By Owner Jan 20, 2015
what
Reply
:iconsweetiedroid:
SweetieDroid Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
It means that I don't know
Reply
(1 Reply)
:iconrainboomcat13:
rainboomcat13 Featured By Owner Oct 7, 2014  Student Digital Artist
you are not the only one Lloyd----->Squishy Derpy Icon 
Reply
:iconminecraftrulez150:
MinecraftRulez150 Featured By Owner Jul 27, 2014  Student Artist
OMG I CANT STOP LAUGHING MY BUTT OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconbutterartninja1:
butterartninja1 Featured By Owner Jul 12, 2014
The furst time i saw tis i lafted SOOOOO HARD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Reply
:iconcyacyan111:
CyaCyan111 Featured By Owner Jul 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOL! He should be friends with Derpy Clapping Icon 
Reply
:icongirlus:
girlus Featured By Owner Edited Jun 24, 2014
Oh wow...LOL...
This is what i think when i see that picture   Derpy 
Reply
:iconjadethekidr9:
JadetheKidR9 Featured By Owner Apr 30, 2014   General Artist
HELL YEAH!
Reply
:iconacemastershady:
AceMasterShady Featured By Owner Apr 21, 2014  Student Artist
XD
Reply
:iconcrackerjacktiming1:
CrackerJackTiming1 Featured By Owner Apr 20, 2014
Kermityay 
Reply
:iconrainbowdashandzane:
RainbowDashAndZane Featured By Owner Apr 8, 2014  Hobbyist General Artist
u photoshopped it did u?
Reply
:iconrainbowdashandzane:
RainbowDashAndZane Featured By Owner Mar 22, 2014  Hobbyist General Artist
he he
Reply
:iconjanellexox:
Janellexox Featured By Owner Mar 13, 2014
:iconjulienderpplz: :iconsaysplz: OMG I AM MORE DERPIER THAN HIM YA KNOW
Reply
:iconartsybabe2102:
Artsybabe2102 Featured By Owner Mar 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
omg
Reply
:iconshadowterra345:
ShadowTerra345 Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
LOL
That is so true XD
Reply
:icongoldenninja3000:
GoldenNinja3000 Featured By Owner Jan 27, 2014
Respect those who destroy giant dragons!! FROM THE INSIDE OUT!!!!!
Reply
:iconcrackerjacktiming:
CrackerJackTiming Featured By Owner Dec 31, 2013
*Behind the scenes Ninjago* (SPOILERS FROM NINJAGO REBOOTED!)
Lloyd: "I, am the ultimate derpjitsu master!" *Falls down from the top of the building, and splats on ground*
Fangirls: NOOOOOOOOOO!!!!!!
Me: Noooo :'( He was my favorite! :'(
OverLord: O_O Was that in the script?
Kai: Um. *looks at script* It's there.
Misako: Um, He's okay.
Sensei wu: Good. GET BACK IN ORDER! Gosh. LLOYD! GET UP THERE!
Lloyd: I'm trying!
OverLord: Okay... When is this suit coming off!?
Director: In a few seconds is break. 3, 2 ,1... AND Break time.
Jay: I can't feel my legs! 
Dr. Juilen (Zane's Dad): So, I hear Ninjago Rebooted is coming out, Who will I be?
Director: Um... We have something planned for you...
*Later*
Dr. Juilen (Zane's Dad): I'M GOING TO DIE!? AGAIN!?
Director: Mhm.
(What really happens in Ninjago Rebooted)



Reply
:iconmlp-ninjago:
MLP-Ninjago Featured By Owner Feb 1, 2014
Well that explains everything in this picture.
Reply
:iconstrykerarmy:
StrykerArmy Featured By Owner Dec 25, 2013
Lloyd, embrace the way of the derp!!!
Reply
:iconlincelot1:
Lincelot1 Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist Writer
"Show them what you've learned!"
Reply
:iconstrykerarmy:
StrykerArmy Featured By Owner Dec 28, 2013
"Show them how to embrace the derp!"
Reply
:iconawesomegirl999:
AwesomeGirl999 Featured By Owner Sep 10, 2013  Hobbyist Artist
Did anyone notice his eye?
Reply
:iconkarly-the-mist-ninja:
Karly-the-Mist-Ninja Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist

Lloyd: DIDNEY WORL?

 

:iconjulienderpplz: DIDNEY WORL!

Reply
:iconcrackerjacktiming:
CrackerJackTiming Featured By Owner Dec 31, 2013
LOL!
Reply
:iconmlp-ninjago:
MLP-Ninjago Featured By Owner Aug 9, 2013
Derp
Reply
:iconalphagirl404:
AlphaGirl404 Featured By Owner Jul 29, 2013
Is this photoshop or the actual screenshot
Reply
:iconlincelot1:
Lincelot1 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Writer
I rotated the eye.
Reply
:iconalphagirl404:
AlphaGirl404 Featured By Owner Jul 29, 2013
oh
Reply
:iconalways4evershadamy:
always4evershadamy Featured By Owner Jul 16, 2013
i don`t get it could someone help me out please :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 22, 2013
Image Size
81.2 KB
Resolution
750×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,907
Favourites
153 (who?)
Comments
85
Downloads
5
×